Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 58 of 161
Back to Result List

Fünf Jahre E-Learning in der Informatiklehre - Einsichten und Erkenntnisse

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Document Type:Article (unreviewed)
Zitierlink: https://opus.hs-offenburg.de/833
Bibliografische Angaben
Title (German):Fünf Jahre E-Learning in der Informatiklehre - Einsichten und Erkenntnisse
Author:Claudia SchmidtStaff MemberGND, Volker SängerStaff MemberGND
Year of Publication:2011
First Page:1
Last Page:8
Parent Title (German):Ludwigsburger Beiträge zur Medienpädagogik
Editor:Peter Imort
Volume:2011
Issue:14
ISSN:2190-4790
DOI:https://doi.org/10.21240/lbzm/14/06
Language:German
Inhaltliche Informationen
Institutes:Fakultät Medien und Informationswesen (M+I) (bis 21.04.2021)
Institutes:Bibliografie
Formale Angaben
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt